Wednesday, November 9, 2011

tiada makna couple2 dlm Islam


ketika malam penuh bintang
di antara cahaya malam
kau beri aku kesejukan
tapi hatiku bimbang

aku ingin tapi ku tak bisa
apakah ini nyata atau mimpi belaka
ku takut rindu bila tak lagi bertemu
haruskah ku terima cinta yang dilema

kau tanya apakah ku bisa
membuka hatiku untukmu
ku tak bisa berkata kata
airmata yang bicara

sesungguhnya ku ingin dirimu
untuk cairkan hatiku yang beku
tapi aku belum siap
aku jadi dilema

aku tak mahu menyakitimu
kerana hati ini masih ragu
tapi aku perlu cinta
aku jadi dilema


rangkap lagu dilema ...intan nuraini...mmg penuh makna...jika ada yang meminta untuk dicintai kerana kononnya dia mencintai kita...jgnlah mudah percaya...jgn pula mengecewakan org yg ikhlas terima kita dan berani jumpa mak ayah kita....sesungguhnya insan yg berani dan begini jalan yg dipilih adalah insan yang mulia...daripada ajak wat maksiat g dating, msj or call...jgn juga memilih untuk menunggu sesuatu yg tak pasti...hadapi hidup ini dengan realiti...bukan ilusi dan angan2 yg kadgkala menyakitkan hati kita sendiri...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...