Friday, January 7, 2011

kenapalah kita masih berharap???

video
walaupun kadang2 sukar untuk kte lupakan seseorg yang mungkin hati kot yang jatuh hati kat dia padahal kadang2 diri kita pun tk suka dgn sikap dia. Dah tkdir Illahi dugaan wat kita lagi kita tk suka org tu lagilah kita diduga Allah. Eh2 tiba2 jauh hati kat dia...macam tk layak seperti yang kte mahukan...tp dia jugak yang kita suka...nak tau macam mana bila kita mula jatuh suka  n cinta ?kita berdebar2 walaupun blum tiba tempat yang mungkin kita akan bertemu dgn dia nanti...ala nk ckp pasal suka byk benda kita boleh suka kt seseorg coz kita kat manusia semua ada kelebihan dan kekurangan sendiri...jadi bila org nmpk je kelebihan seseorg mulalah nk jatuh suka...tp semua itu tk bermakna ada cinta...cinta hadir dan dpt dirasa dlm hati bukan boleh wat2...nerveous, rindu biasalah adat dalam percintaan...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...